1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XIV sesji Rady Gminy Siedlec.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Informacja z prac międzysesyjnych:
a. Wójta Gminy Siedlec,
b. Przewodniczących stałych komisji Rady Gminy Siedlec,
c. Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Siedlec.
6. Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2018/2019 w Gminie Siedlec.
7. Informacja o oświadczeniach majątkowych składanych do:
a. Wojewody Wielkopolskiego,
b. Wójta Gminy Siedlec,
c. Przewodniczącego Rady Gminy Siedlec.
8. Przedstawienie informacji o wyznaczeniu podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna.
9. Ocena stanu obiektów sportowych w gminie Siedlec.
10. Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
11. Podjęcie uchwał w sprawie:
a. zmian uchwały budżetowej na 2019 rok,
b. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Siedlec na lata 2019 – 2026,
c. określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze roku budżetowego,
d. programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
e. określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
12. Wolne głosy i wnioski.
13. Zakończenie.
(Foto: Gmina Siedlec)