Osobom zainteresowanym udostępnione zostanie pomieszczenie ze stanowiskiem komputerowym, w którym pracownik Urzędu podpowie jak skorzystać z nowej usługi tj:
• jak zalogować się do systemu Twój e-PIT,
• jak sprawdzić utworzone automatycznie zeznanie i zaakceptować bez zmian,
• jak zmodyfikować zeznanie poprzez dopisanie lub usuwanie danych,
• jak odrzucić zeznanie w całości i rozliczyć się samodzielnie,
• oraz pomoże przesłać elektronicznie wypełnione zeznanie do właściwego urzędu skarbowego.
UWAGA!
Podatnicy, którzy chcą wysłać zeznanie za 2019 rok drogą elektroniczną, powinni posiadać:
1. Dokument tożsamości;
2. Informację na temat kwoty przychodu (ogółem) wykazanej w zeznaniu za rok poprzedni tj. w PIT za 2018 rok, kwotę przychodu z jednej z informacji od pracodawców oraz kwoty nadpłaty lub kwoty podatku do zapłaty za 2018r.;
LUB
3. Dane logowania do profilu zaufanego.
Dla potwierdzenia prawidłowości wygenerowanych automatycznie danych w usłudze Twój e-PIT podatnicy mogą zabrać ze sobą informacje od płatników np. PIT-11, PIT-11A, PIT-8C, nr PESEL dzieci, informację o przychodzie z najmu i dzierżawy oraz informację o wysokości emerytury lub renty z zagranicy.
Natomiast osoby, które chcą skorzystać z ulg i odliczeń powinny posiadać dokumenty potwierdzające odliczenie.
(Źródło: Gmina Siedlce)