Poniżej przedstawiamy państwu proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
4. Przyjęcie wniosków radnych do porządku obrad.
5. Sprawozdanie Burmistrza z prac między sesjami.
6. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy Wolsztyn za rok 2017, sprawozdania finansowego oraz informacji o stanie mienia:
a) omówienie sprawozdania Burmistrza Wolsztyna z wykonania budżetu gminy za 2017r., sprawozdania finansowego oraz informacji o stanie mienia,
b) wysłuchanie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolsztynie o sprawozdaniu Burmistrza Wolsztyna z wykonania budżetu za 2017 r.,
c) wysłuchanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Wolsztyn za 2017 r.,
d) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolsztynie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Wolsztyna za 2017 r.,
e) wysłuchanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wolsztynie w sprawie absolutorium dla Burmistrza Wolsztyna z wykonania budżetu Gminy Wolsztyn za 2017 r.,
f) opinie komisji branżowych i dyskusja nad wykonaniem budżetu,
g) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2017 rok,
h) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Wolsztyna absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok..
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wolsztyn na lata 2018- 2028.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki.
10. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia umorzonej w 2018 r. części pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
11.Podjecie uchwały w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w publicznych przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych oraz publicznych innych formach wychowania przedszkolnego, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wolsztyn.
12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia tygodniowego, obowiązkowego wymiaru godzin zajęć przez pedagogów, psychologów, logopedów i doradców zawodowych zatrudnionych w szkołach podstawowych i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wolsztyn.
13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Wolsztyn dla niepublicznych: szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego.
14. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wolsztyn, obejmującej teren w Tłokach.
15. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania zgłoszone w okresie międzysesyjnym.
16.Interpelacje i zapytania radnych.
17.Wolne wnioski i informacje.
18.Zamknięcie obrad.
(Iks / źródło: Urząd Miejski w Wolsztynie)