1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Wolsztynie, ul. Rynek 1, 64-200 Wolsztyn
2. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wiek: ukończone 21 lat;
3) wykształcenie: co najmniej średnie;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
5) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia;
7) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym;
8) uregulowany stosunek do służby wojskowej.
3. Wymagania dodatkowe:
1) ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich;
2) posiadanie prawo jazdy kategorii B;
3) rodzaj doświadczenia: praca na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów prawa, w instytucjach zajmujących się utrzymaniem bezpieczeństwa i/lub porządku publicznego;
4) znajomość przepisów prawa:
a) ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego;
b) Ustawa o strażach gminnych, o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej, Prawo o ruchu drogowym, Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,
o ochronie osób i mienia, Kodeks karny i wykonawczy, o utrzymaniu i czystości i porządku w gminach, Prawo o zgromadzeniach.
4. Predyspozycje osobowościowe: odporność na stres, dyspozycyjność, obowiązkowość, spostrzegawczość, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista.
5. Umiejętności zawodowe:
1) obsługa urządzeń biurowych;
2) praktyczna znajomość pakietu MS Office i Open Office, podstawy pakietów graficznych;
3) obsługa poczty email: wysyłka, odbieranie, adresowanie korespondencyjne;
4) umiejętność pracy w zespole;
5) radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kontrola prawidłowości oznakowania ulic i posesji, prawidłowego funkcjonowania punktów oświetleniowych oraz estetyki napisów, miejsc plakatowania i ogłoszeń,
2) egzekwowanie prawidłowości parkowania pojazdów oraz przepisów porządkowych na terenie Gminy,
3) współpraca z jednostkami publicznymi, instytucjami i organizacjami w zakresie prawidłowego kształtowania procesów oddziałujących na porządek publiczny, a zwłaszcza z Policją, Strażą Pożarną, Strażą Leśną, Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
4) opracowywanie planów zabezpieczeń imprez masowych, lokalnych i sportowych, zgromadzeń i świąt z udziałem Straży Miejskiej,
5) gromadzenie i prowadzenie dokumentacji w zakresie osób skierowanych do wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz przygotowywanie harmonogramów prac.
6) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących imprez masowych.
7. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) pełen wymiar czasu pracy w równoważnym systemie czasu pracy na dwóch zmianach;
2) praca wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń, także nieprzystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych;
3) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wolsztynie oraz patrolowa na terenie gminy Wolsztyn;
4) prowadzenie pojazdu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych;
5) wysiłek umysłowy i fizyczny;
6) narażenie na kontakt fizyczny, stosowanie środków przymusu bezpośredniego;
7) praca z wykorzystaniem monitora ekranowego;
8) obsługa urządzeń biurowych;
9) w zależności od potrzeb gotowość wyjazdu poza stałe miejsce pracy;
10) gotowość do udzielania odpowiedzi w związku z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego (kontakt bezpośredni i telefoniczny),
11) planowane zatrudnienie: listopad 2019 r.
8. Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
9. Wymagane dokumenty:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys - CV;
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu);
4) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata (wg wzoru dostępnego na BIP Urzędu);
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu
w stosunku pracy;
7) wymagane dokumenty aplikacyjne – list motywacyjny oraz CV – powinny być opatrzone podpisem pod klauzulą: „Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb przeprowadzenia rekrutacji.”
10. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1) wymagane dokumenty aplikacyjne można złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wolsztynie, w formie elektronicznej przez system Elektronicznej Skrzynki Podawczej pod adresem http://epuap.gov.pl/ podpisanej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym, bądź przesłać pocztą na adres Urząd Miejski w Wolsztynie, ul. Rynek 1, 64-200 Wolsztyn;
2) dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze strażnika miejskiego (od aplikanta do starszego inspektora)”;
3) dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 października 2019 roku do godz. 12.00;
4) o zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Urzędu;
5) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
11. Inne informacje:
1) informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wolsztyn.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Wolsztynie ul. Rynek 1;
2) dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych;
3) dokumenty aplikacyjne osób zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru będą przechowywane zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat,
a następnie przekazane do archiwum zakładowego;
4) dokumenty aplikacyjne pozostałych osób zostaną odesłane po zakończeniu procedury naboru;
5) osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu rekrutacji;
6) w procesie naboru administratorem danych osobowych pozostaje Burmistrz Wolsztyna, ul. Rynek 1, 64-200 Wolsztyn;
7) Klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze dostępna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.wolsztyn.pl w zakładce „Nabory i konkursy”.
Wolsztyn, 16 października 2019 r.
Burmistrz Wolsztyna
/-/ Wojciech Lis
* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego
Informacji udziela:
Mirosław Miętus
Tel. 68347-45-61